sâmbătă, 15 mai 2010

noaptea rece...

stau pe jos...undeva inconjurat de zapada...vantul bate foarte rece...dar totusi calm...iar frigul patrunde pana la os...deasupra...este un cer de-o culoare sumbra....un albastru inchis predominat de nori negri...iar luna nu se vede....sunt pierdut in acest pustiu intunecat, aceasta temnita eterna a tristetii si a mortii....totul este intunecat...ea nu este langa mine...este acasa...ii duc dorul....iar peisajele imi reflecta sentimentele...tortura noptii singuratice este insuportabila...oriunde m-as intoarce tot de frig dau...iar zapada se transofrma in gheata...un mort totalitar si complet....prins pentru totdeauna in ghearele inghetate ale timpului...si o vad...frumusetea zambetului ei inocent ce ascunde un mister aproape diabolic....ma incalzeste...parul ei roscat imi strapunge privirea...pupila ce era inghetata acum este vie...pot vedea...incet..norii se indeparteaza eliberand un soare puternic si insetat de iubire...ce raspandeste o caldura coplesitoare...gheata se topeste si infloresc florile..pot respira...din gheata ce ma invaluia acum sunt liber...traiesc...simt...o cuprind in brate si o sarut lung...ea imi da viata...simtindu-i buzele ma cuprinde un sentiment de implinire si fericire....ma simt iubit....ne iubim cu pasiune...ma uit adanc in ochii ei care se misca jucausi spre tot ce inconjoara...nimic nu-i scapa privirii...si ii spun...te iubesc...ea zambeste rosind putin si imi raspunde cald....si eu te iubesc...in jurul nostru vara infloreste...florile si culorile calde abunda...sunt salvat de la moartea mea inghetata inca o zi cu ajutorul ei...sunt....fericit.....o ador....ea este leaganul fericirii mele si scopul trairii mele...motivul pentru care lupt si pentru care ma trezesc dimineata...ea ma completeaza...cel mai pur sentiment de iubire il simt in sufletul ei...sentiment pe care il simt si eu...zvacnind in inima mea care bate cu putere...daca nu ar mai fi ea....nu ar mai avea motiv sa bata...eu sunt soarele iar ea alcatuieste razele...eu sunt pamantul iar ea...viata de pe pamant...o iubesc...

2 comentarii:

  1. Si eu te iubesc pui !

    Ne completam? Da. Ca doua piese de puzzle. Ca doua raze de lumina scapate din rebela furie a intunericului. Simt multe. Dar cel mai profund e totul in momentul in care imi strangi mana, mi.o sarunti si schitezi un zambet ce ma face sa vad prin sufletul tau, prin tine, prin noi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere